Πτώση 12% στη παγκόσμια αγορά καινούργιων smart phones για το 2022
Σύμφωνα με την έρευνα της Canalys οι παγκόσμιες πωλήσεις καινούριων smartphone μειώθηκαν κατά 18% (296,9 εκατομμύρια κομμάτια το 4ο τρίμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο του ‘21) . Καθώς η ζήτηση μειώθηκε, οι πωλήσεις έπεσαν στα 1,2 δισεκατομμύρια καινούργια τηλεφωνά το 2022, οδηγώντας σε ετήσια πτώση 12% σε σχέση με πέρσι. Οι πέντε εταιρίες το 2022 παρέμειναν στις ίδιες θέσεις , σε μερίδια αγοράς , όπως το 2021 . Η Samsung υπερασπίστηκε την πρώτη θέση της με μερίδιο αγοράς 22% με. Η Apple ήρθε δεύτερη με 232,2 εκατομμύρια πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 19%. Η Xiaomi ήρθε τρίτη με 152,7 εκατομμύρια πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 13%. Με μερίδια αγοράς 10% και 9%, αντίστοιχα, η OPPO και η vivo κατέλαβαν την τέταρτη και πέμπτη θέση.
2021 2022
Samsung 20% 22%
Apple 17% 19%
Xiaomi 14% 13%
OPPO 11% 9%
Vivo 10% 9%
H αγορά των νέων smart phones έχει επηρεαστεί σοβαρά από την παγκόσμια αύξηση τιμών στις πρώτές ύλες , καθώς βέβαια και το γεγονός ότι η αγορά των μεταχειρισμένων και refurbished smart phones συνέχισε και το 2022 να κερδίζει έδαφος.