Πτώση 10% στις πωλήσεις των tablets το 2023
Η αγορά tablet παρουσίασε πτώση 10% στις πωλήσεις το 2023 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, όπως αποκαλύπτουν τα τελευταία στοιχεία. Οι συνολικές πωλήσεις tablet για το έτος ανήλθαν σε 135,3 εκατομμύρια μονάδες. Παρά αυτή την ύφεση, η Apple διατήρησε την ηγετική της θέση με ένα εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς 40%, και πωλήσεις 54 εκατομμυρίων tablet.Ομοίως, η Samsung , κατέχοντας τη δεύτερη θέση, κατέγραψε 25,6 εκατομμύρια πωλήσεις, εξασφαλίζοντας μερίδιο αγοράς 19%, οριακή μείωση από το 19,3 % κατείχε το προηγούμενο έτος.
Η Lenovo διεκδίκησε την τρίτη θέση με 9,3 εκατομμύρια πωλήσεις. Αντιπροσωπεύοντας μερίδιο αγοράς 6,9%, ελαφρά μείωση από το μερίδιο 7,7% το 2022. Η Huawei πέτυχε 8,3 εκατομμύρια πωλήσεις , εξασφαλίζοντας μερίδιο αγοράς 6,1%. Η Amazon, με 7,7 εκατομμύρια πωλήσεις tablet, κατείχε μερίδιο 5,8%. Συγκεκριμένα, η Amazon σημείωσε τη σημαντικότερη μείωση του μεριδίου αγοράς, υποχωρώντας από 9,1% το 2022, ενώ η Huawei ήταν η μόνη μάρκα στην πρώτη πεντάδα που γνώρισε ανάπτυξη, σημειώνοντας άνοδο από 4,2% μερίδιο αγοράς το 2022.